czwartek, 8 marca 2012

08.03. Skype. Rozmowa z bratem...

Ja:      zobacz, na TVP Kultura-  Urszula Dudziak;
Brat:   tak, jest piękna!
Ja:      wydała książkę i tak  pięknie powiedziała,  że ma dopiero 68 lat!
Brat:   tak, kobieta spełniająca się!
Ja:      ma tyle radości w sobie i tyle planów na przyszłość;
Brat:   myślę, że jesteś na tej samej drodze;
Ja:      może tak!?
Brat:   kupmy jej książkę, ale najważniejsze byśmy ŻYLI po swojemu, tak  
           wyjątkowo!!!!
Ja:      piękny wpis na blogu i znów płaczę sobie;
Brat:   dlaczego Kochana?
Ja:      bo się wzruszam;
Brat:   bardzo to w Tobie szanuję i uważam, że należy tę część Ciebie 
           absolutnie chronić!
Ja:      tak, czuję, że wtedy staję się taka bezbronna, ale jednocześnie silna  
           w  taki łagodny sposób;
Brat:   zdecydowanie  tak!
Ja:      tylko mój kot  tego zupełnie nie rozumie, stara się mnie pocieszyć i 
           cały czas się do mnie przytula;
Brat:   to zrozumiałe, Kochana; chce żeby było Ci dobrze...

Brak komentarzy: