wtorek, 14 lutego 2012

Zamiast!?

Dziś Walentynki. To chyba jedno z niewielu świąt, które ma tylu przeciwników. Dlaczego jednak w tym dniu, tak po prostu, nie  powiedzieć moim bliskim, jak bardzo są dla mnie ważni? Wysyłam więc od rana maleńkie serducha i jakoś tak ciepło robi mi się na moim bijącym sercu. Wysyłam, wysyłam i uświadamiam sobie, że tak wielu osobom chcę powiedzieć, w tym właśnie dniu - pamiętam, myślę, jestem. Podobno powstają  "ruchy społeczne"  torpedujące ten dzień. Padła propozycja, aby w tym dniu obchodzić dzień singla. W niektórych pubach osoby, które się właśnie rozstały, mogą zdjęcie "byłego" wymienić na drinka. Jesteśmy kreatywni, zastępując jedno święto, innymi obchodami. Tylko po co??? A może tak, po prostu uśmiechajmy się do siebie, nie od święta. Bądźmy ze sobą, tak naprawdę, nie od święta. Ale może to trudniejsze i stąd tyle kombinacji  "zamiast"?

Brak komentarzy: